25 Ekim 2009 Pazar

Sadakat

Vallahi de billahi de yolda görsem dönüp bakmayacağım kadınlardadır. Hiç ama hiç tipim değil. Ha o bana bakar mıydı ya da tipi miyimdir o konuda da iddialı değilim.Kocasıyla olan boşanma meselesinin ateşleyen olayda takındığı tutumda da ona iyiden iyiye "ifrit" oldum. Ne yahu bu bir erkekle bir kadının gece aynı arabada görüntülenmesinin aldatma olduğuna delalet!?Zamanında zengin olan kocasının her haltına göz yumup, sonra adam batınca tekmeyi basan kadınlardan hayır gelmez. Ama mesela onlardan hayır gelmeyeceğini en başta görebilmektir. Bunları aldatmayı meşrulaştırmak için söylemiyorum, sadece zamanında evli olduğu halde(kocası kanser tedavisi görürken) bugün Silivri dolaylarında ikamet etmekte olan bir televizyoncuyla olan ilişkisi tüm medyada bilinen ama açıklanmayan bir kadının şimdi aldatılan kadın pozuna girmesine illet oluyorum. İsteyen Silivri'li televizyoncuyla o kadının kanal transferlerinin zamanlamasına arşivlerden bakabilir.

1 yorum:

k dedi ki...

google'a silivrili televizyoncu yazdım, silivri tv çıktı. ne silivri'den ne de televizyondan hazzederim ben oysa ki. bir de işin içine düdüklerarasımedyadünyası girince mide bulantısı kaçınılmaz oleyor. haberdar olmamak bizi mutlandıran bir erdem mi oldu sayın hocam? butluluk nedir, ne değildir? kafam karışanzie.