5 Ekim 2009 Pazartesi

Breh breh breh!!!

Ben ki uslanmaz, yılmaz, akmaz-kokmaz-paslanmaz bir Night Rod'cuyum (bknz. Harley Davidson vrcx Night Rod ama yanlış anlaşılmasın henüz zengin olamadığımdan alamadım) Ducati'nin Street Fighter modelini gördüğüm anda kendimi 40 yıllık karısını ilk kez aldatmış (ki burada hanım harley oluyor) bir adam gibi hissettim. O nasıl bir tasarım ya rabbim!... Gerçekten Tanrı bu İtalyan'ları yaratırken iki hususiyet bahşetmiş, birincisi hatunlarının taş gibi olması ikincisi de yaptıkları öz olarak ne kadar uyduruk ve dandik olursa olsun(ki öyle) isterse pisuar yapsınlar o pisuarı bir görsel harika olarak yaratabilmeleri(Ducati elbette özde de harikadır sport 1000s modelini de postlayacağım). Olmaz böyle bir motor... Ben bu street fighter'la adukenler ooooryoucanler, depdepduuudepler çekmek istiyorum!

Hiç yorum yok: