5 Ocak 2009 Pazartesi

Yanıldım:(


- Oğlum Osman, amcana istiklal marşını tersten söyletiyorum, istediğin ne varsa şimdi söyle!(İçses) Kendimi şerefimle temin ediyorum ki yunan tanrıları şahaneliğinde bir tipim ve aynı mükemmelikte bir gülümsemem var! Yüce rabbimin bana bahşettiği bu lütfu seçim afişlerinde daha çok kullanmalıyım.
-Kaçırır mıyım hiç baba! Emmiiii emmiiii, benim şu Çankaya işi ne olacak bi de bağalım hele, hehe
- Tamam lan tamam halledecez! Lan "kardeşim" güldüğüme bakma, bıraksana lan, bir bağırıcam rezil olacaz elaleme!(İç ses) Ah ulan ah o garibana ananı al git demeyecektim, fena ahını aldık fakirin...
İ. Melih Gökçeğin üzerinin çizildiğini iddaa ettim ve fena halde yanıldım. O yüzden efendi gibi yanıldığımı kabul etmekten başka çarem yok. Yalnız her kendi halinde vatandaş gibi şu sorular aklıma gelmiyor değil;
- İnsan "kardeşim" dediği adamı aday yapmak için neden bu kadar bekletir?
- İnsan altını oyma girişimi belgeli bir adama(bknz.384 milyarlık anket) neden "kardeşim" der?
- Bu iki sorunun cevabı İ.Melih Gökçeğin vakıf olduğu yolsuzluk dosyalarının içinde mi gizlidir?

Hiç yorum yok: