29 Ocak 2009 Perşembe

Salih Memecan Tarzı Acaip Komik Kılıçdaroğlu Espirileri

Gülmekten nefes alamıyorum... İmdaaaaaaaaaat!

Vatandaş: Sayın Kılıçdaroğlu ben de sizin gibi Tunceli'liyim
Kılıçdaroğlu: Yanlışınız var, benim elim Tunç Değil. (Arkadan kahkaha efekti gelince çok komik olacak... Valla! Kötülemeyin ulan yukarıda ki sanat eserine benzettim!)

Mizansen de Kılıçdaroğlu çamurlu yolda yürümektedir uzak bir köşede kovboy şapkalı iki vatandaş kendi aralarında konuşmaktadır -Adam da her gittiği yere çamur götürüyor. ( Wohahahahahhahahahahaa!)

Kılıçdaroğlu arabayla giderken polis onu durdurur(Kılıçdaroğlu çizilirken boynuna mutlaka zülfikar çizilir ki alevi olduğu vurgulansın sünni seçmen nezdinde) ve der ki, - Yanlış yöne saptınız sayın milletvekili, bu yol sadece belediye binasına gider (hani istediğin kadar uğraş nah başkan olursun babında bir espri)

Kılıçdaroğlu Sarıyer'de boğaz kenarında rakı-balık sofrasında manzaraya dalar -Karşıda ki Reina'da çok güzel gözüküyor, der(Ama bu Memecan için fazla iyi bir espri oldu, ne de olsa biraz zeka kırıntısı barındırıyor)

Ve son olarak;
Salih Memecan karikatür çizerken bir vatandaş arkadan gelir, karikatüre şöyle bir göz atar ve der ki - Hayatım da ilk defa İ. Melih'in bir sözüne hak veriyorum! (bu komik değil esasında her ne kadar tuvalet kağıtlık olsa da içine tükürülmemelidir, ama elbette tuvalet kağıdı niyetine kullanmak kullanıcının tercihidir)

Hiç yorum yok: