8 Ocak 2009 Perşembe

Engin Ardıç

Engin Ardıç'la siyasi görüşlerim hiç örtüşmese de fikirlerine değer veririm. Entellektüel birikimi sayesinde resmi olmayan tarih ile ilgili çok şey öğrenmişimdir, ayrıca yazılarını okumak ayrı bir keyiftir. Çünkü okurken adamı sıkmaz, bizim gibi sıradan insanların anlayabileceği dilden yazar, çok güzel küfür eder, adamla dalga geçer.
İşte bir okuyucu olarak insanı en çok üzen şey ise, herşeye rağmen okumayı sevdiği yazarın ikiyüzlülüğünü yakalamasıdır. Evet malesef Engin Ardıç ikiyüzlü bir yazardır, bugünkü yazısıyla bu tescillenmiştir.
Bakın ne diyor Sabah'taki yazısında özetle Engin Ardıç; Zamanında SHP, İSKİ marifetiyle büyük vurgun yaptı, bugün görüyoruz ki İzmir'de bazı CHP'li belediye başkanları yolsuzluk suçlamalarıyla göz altına alındı, Çankaya'da durum zaten malum. Tüm yolsuzluğu AKP'nin üzerine yıkan medyanın tezgahı ortada.
Öncelikle daha önce CHP'yi yerden yere vurduğum yazılar arşivde mevcuttur, ve evet CHP'de de hırsızlar mevcuttur, ama Ardıç'ın okuyucuya bilerek söylemediği husus şudur ki; İSKİ olayı dahil Ardıç'ın örnek olarak gösterdiği tüm yolsuzluklar yargıya intikal etmiş ve sorumlular cezalandırılmıştır. Hatta Çankaya'da bizzat CHP kendi belediye başkanı için savcılığa suç duyurusunda bulunmuştur. Peki AKP'den herhangi bir belediye başkanı yolsuzluktan yargılanmış mıdır (belediyeleri soruşturma izin yetkisinin iç işleri bakanlığında olduğunu hatırlatırım)? Hadi diyelim ki Engin Ardıç yolsuzluk konusunda hassas ama bu hususu gözden kaçırdı, peki Kılıçdaroğlu'nun İ.Melih Gökçeği rezil ettiği tartışmadan sonra ne yazmış Engün Ardıç?
Duello Geyiği (Yazının sonunu aynen aktarıyorum)
On dakika kadar baktım, sıkılıp düğmeye bastım, "zapladım", başka kanala geçtim.İlle çekişme istiyorsam, Dilber HalaTahsin Sütçüoğlu çekişmesini izlerim, o daha keyiflidir.Melih Gökçek doğalgaz sayaçlarını kaça almış, kaça satmış? Ben İstanbul'da oturuyorum, bana ne yahu? Bürokratlar ve bürokrat ruhlular Ankara'yı "dünyanın merkezi" sanmaktan ne zaman vazgeçecekler?
Sayın Ardıç; koskoca Ankara'dan size neyse, İzmir'in küçük bir ilçe belediyesiyle neden ilgilisiniz? Bir şehirde yaşanan yolsuzluğun sizin nezdinizde soygun sayılabilmesi ve ilginizi çekebilmesi için ille de "burjuva ruhu" taşıyan bir şehir mi olması gerekir?Yoksa AKP'li ya da CHP'li olması farkı mı? Soruyorum sizlere bu ikiyüzlülük değildir de nedir?

Hiç yorum yok: