20 Kasım 2008 Perşembe

Gökçeğin PKK ile mücadelesi


1. Melih Gökçek 2. George Bush 3. George W. Bush 4. RTE diye gider listem. Kendini Ankara'nın derebeyi sanan Gökçek, DTPnin "yerel seçimler için ortak sol adayları destekleyebiliriz" açıklaması üzerine, o bildik demogogluğuna, provakasyon da ekleyerek, aklınca milliyetçi duyguları sömürmek için, Karayalçın'ı kastederek Ankara'yı PKK'lılara teslim etmem açıklamasını yaptı. Siyasal geçmişine bakıldığında bir topaç gibi iktidarda hangi parti varsa ona yanaşan Gökçeğin, bir şekilde DTP iktidar olsa ne yapacağını kestirmek zor olmasa da ona sormak istediğim bir soru var; Sayın Gökçek, ben, sizin Ankara'nın başına gelen en büyük felaket olduğunuzu düşünüyorum. Bunun nedenleri, Ankara'nın arsenikli suyu, halen bitirilememiş çayyolu metrosu, katrilyonlarca lira harcanmış ve trafik sorununu çözememiş alt-üst geçitleri, japon genelevi tadında ışıklandırılmış zevksiz parklar ve şehrin plansız büyümesidir. Ayrıca oğullarınızın samuray kılıcıyla insanlara saldırması, yandaşlara verilen sınırsız ihaleler, o muhteşem tebessümünüzle insanların gözlerinin içine bakıp, "60 bin dolar param var" dedikten sonra aynı tebessümle "hatırımı kullandım" diyerek 1.5 milyon dolarlık villada yaşamanız, sırf Ankaragücünü ele geçiremediğiniz için Ankaraspora ANKARALININ milyonlarca dolar parasını akıtmanız ve bugün varolan sorunların kaynağı olarak hala Ankara'nın 15 yıl önceki yönetimi bahane etmeniz size olan nefretimi kat be kat arttırmaktadır. Şimdi ben tüm bunları saydıktan sonra ve askerliğini asteğmen olarak güneydoğuda yapmış bir türk genci olarak oyumu Murat Karayalçın'a veriyorsam, sen bana nasıl PKK'lı dersin...! Sen bana PKK'lı diyorsan, ben sana ne demeliyim? Yukarıda ki resime bak o hislerime tercümandır.

Hiç yorum yok: