31 Mayıs 2009 Pazar

Nostalji...

Barkley'in zekasından bahsetmişken... Bu da onun zamanından. Hangimiz anne babamıza yalvarmamıştı bir çift reebok pump için:) Amerikadan 64 dolara almıştı bizimkiler bana, buradakinin yarı fiyatına... Bir seferinde dilindeki basketbol topuna 500 yüz defa bastığımı hatırlarım, öyle ya ne kadar şişirirsem o kadar iyi zıplayabilecektim, belki de potaya smaç bile basabilecektim leylek bacaklarımla. Smaç basmamı sağlamadı pumplar, ama sol ayak bileğimi burkup kırmamda baya destek oldu:) Evet konumuz zekaydı. Şişen ayakkabının bizi uçuracağını zannetmemizi sağlayan zekamız... Elbette bir süre sonra demode oldu pumplar, çünkü artık Nike Air vardı, tabanı tümüyle "hava". "Tecrübe insanın yaptığı hatalardan çıkardığı derstir" derler ya, Nike Air'larımla smaç yapayım derken sağ bileğim kırılmadan önce biri bana bu sözü hatırlatmalıydı.
p.s. pump ve air'ın tüm "desteğine" rağmen basket "hayatım" boyunca çembere dahi değemedim...

1 yorum:

k dedi ki...

sanayide ayakkabının içine helyum gazı doldurtmak o zamanın reebok ar-ge'sine yakın bir yaklaşım olabilir miydi acaba?