16 Şubat 2009 Pazartesi

Köpek var köpek var

Siyasi ahlakın ve dolayısıyla üslubun bu kadar yerlerde süründüğü bir "muasır medeniyeti hedefleyen" bir ülke daha var mıdır gerçekten merak ediyorum.
Yaptığı tüm konuşmalarda hedefini AB üyeliği olarak açıklayan bir başbakanın, kendini eleştirenlere karşılık olarak köpek sahibi olma eleştirisi yapması bunun en açık göstergesi. Bu eleştiriyle bir çok noktadan vurup mesaj verdiğini sanıyor başbakan. Öncelikle ülkedeki alt kültürde yerleşik olan "hayvan olan eve melek girmez" hurafesiyle, insanların gözünde Coşkun ve onun gibi düşünenleri islam karşıtı imasında bulunmak. İkincisi "bir tek köpeklerini severler" diyerek ucu açık mesajlar vermek ve üçüncüsü bu tip insanları elitist olarak nitelendirip toplumun gerçeklerinden ne kadar uzakta olduklarını ima etmek.
Bekir Coşkun'unun köpeğini hiç görmedim ama benim de bir köpeğim var. Adı Goldie, çok yaşlı ve büyük ihtimalle yazı göremeyecek(16 yaşında). Başbakana köpeklerle ilgili bilgi vermek için bunları yazıyorum. Benim Goldie'm karakterli bir köpektir. Her "gel" dediğimde gelmez, "otur" dediğimde oturmaz, her arkadaşımı sevmez, yeri gelir onu kızdırdığımda bana havlar ama buna karşın evini canı pahasına korur, mahallede aynı sırada ki 10 evin 8 ine hırsız girmişken benim evim kalan 2 evden biridir, maydanoz dışında ne yemek verirsen vereyim sesini çıkarmaz yer, gözü toktur, arsızlık etmez, mutfakta pişen yemeğe bulaşmaz.
Demek istediğim şudur benim Goldie, birilerinin yanında tuttuğu birilerinden çok daha iyi bir köpektir.

Hiç yorum yok: