17 Aralık 2009 Perşembe

Son 15 Yılın En İyi 15 Yerli Şarkısı

Hurriyet Pazar gibi, alakasız insanlara en iyi döner yenecek 10 yer sorusunu yöneltip, "ticari kaygılarla" 3.sıraya havagazından çıkan alevde yanan Hosta'yı koymak gibisinden bir düşünce içerisinde olmadan 1997'den bu yana kendimce en sevdiğim 15 yerli parçayı listeledim. Ama önceden söyleyeyim "Bir zamanlar seni çok sevdim, ama değerimi bilemedin, şimdi acaip taş oldum, bu da sana kapak olsun" temalı şarkılara listemde yer vermedim.

15 Numara

Oooof Offfff- Gülşen (Ben de anısı da ayrıdır bu şarkının. Uludağ Magic World'te 100 kaat bayılıp konserine gitmiştim. Magic World'ü bilenler için söylüyorum, Beşiktaş, deniz tarafında ki kaleye... Yok o başkaydı. Bilmeyenler için gelsin o zaman, sahne bardan baya bir uzakta.Tam bardan içki isteyecekken Gülşen aniden sahneye çıkıp bu şarkıyı söylemeye başlayınca, görsel şölene yetişebilmek için elimde içkilerle koşmaya çalışıp, taibatı itibariyle kaygan olan fayans zeminde kayıp, kendimle beraber 3 kişiyi daha düşürerek kırılması zor bir rekora imza atmıştım. Ayrıca o gün Jandarma kuvvetlerimizin nasıl dosta güven, düşmana korku saçtığını, düşmemle, mekanda kavga çıktığını sanarak ellerinde coplarla anında yanı başımda bitmeleriyle net olarak görmüştüm. Merak etmeyin diğer şarkılarda böyle anılarım yok)

14 Numara

Zalım- Yalın (Elin Frodo'su şimdi ithal top modellerle geziyor, buna kıl olmuyor değiliz)

13 Numara

Gamzelim- Serdar Ortaç ( Hayatta kız tabiriyle "Serdar"ı öveceğim aklıma gelmezdi ama ne demişler Sezar'ı öldür, hakkını yeme(yoksa ver miydi) Neyse verdim gitti)

12 Numara

Paramparça- Teoman ( Gamzelimin hemen altında olması eğreti durdu kabul)

11 Numara

Jest Oldu- Mustafa Sandal (Ayrıca "Araba" albümü gelmiş geçmiş en iyi Türkçe albümlerden birdir)

10 Numara

Kadınım- Levent Yüksel (e bir tane de cover olsun ama dimi)

9 Numara

Tutamıyorum Zamanı(Akustik versiyon)- Kenan Doğulu

8 Numara

Sen Ağlama- Badem

7 Numara

Yalan Dostum- Kurban (yalan mı)

6 Numara

Tenimizin Uyumu- Asuman Krause (Tamam biraz torpil geçtim ama hakediyor be Asuman'cığım)

5 Numara

Skalonga- Athena (Az mı coşturdular bizi)

4 Numara

Zor- Nev (Ağlamak istiyorum sayın seyirciler)

3 Numara

Bir Derdim Var- Mor ve Ötesi

2 Numara

Cambaz- Mor ve Ötesi ( En iyi albüm budur)

Veeeee 1 Numara Dırırırırırırırırırrırırırırrırırırırrır Tıss!

Ananı Niyolay Yee Yeeeeeeeeeeeee- Deeeeeeeeermişim

Elbette Köprünün Altında- Duman

Hiç yorum yok: