29 Eylül 2009 Salı

ekosok

Hizmetinden memnun kalmadığım firmaları blogda yayınlamak adetim değildir. Ama enayi yerine konduğumu hissettiğimde de dayanamıyorum. Bilen bilir ekodoy kısa zamanda girdiği piyasada iyi sükse yaptı. 3.90'a içinde kola ve patatesin olduğu menülerle karnınızı doyurabiliyorsunuz. Benim gibi ne zaman parayı vuracağı belli olmayan bünyeler için dar zamanda iyi bir seçim ekodoy. Neyse bugün yine işler kesat olduğundan ekodoya gidip mantı menü istedim (iş seyahati yakın olduğundan balık ya da tavuk menüyle kendimi gereksiz riske sokmak istemedim). Her neyse mantı geldi, içinde et yok! "Çatala öyle denk geldi herhalde" dedim biraz daha kurcaladım ama yok bildiğin kaynamış hamur! Araştırmamı derinleştirdim her mantı tanesinin içini açtım "acaba ben mi etin tadını alamadım" diye ama yok! Kıyma namına en ufak bir iz yok.

Şimdi diyeceksiniz ki "ulan 3.90'a yemek yiyorsun, yumul işte". Tamam haklısınız, zaten fazla üstelemedim de. Yalnız firma sorumlusuna son derece kibar bir biçimde "Bu mantıda hiç et yok" dedim. O da aynı kibarlık ve büyük bir hayretle "Öyle mi! Çok özür dileriz beyefendi ben hemen bunu tedarikçiye bildireyim" dedi. Peki daha sonra ne oldu... Ben tam çıkarken içeri giren çiftlerden biri mantı menü istedi, benim şikayetimle yakından ilgilenen sorumlu, "elbette" diyerek siparişi aldı. Hayır madem bende bilmiyordun öğrendin ve üzüldün, en azından yeni gelen müşteriye kibar bir dille mantının bir boka benzemediğini söyleyemez miydin be adam. Peki ben ne yaptım? Bu sorumsuzluğun üzerine içeri hışımla geri döndüm, sorumluya "ulan götveren benden özür dilediğin malı millete niye satıyon a.q." dedikten sonra kafayı koydum. Ağzı burnu kan içinde kaldı. Sonra kasayı aldım, kıçına soktum. Artık bundan sonra 3.90 ı tam olarak talep edeceğini zannediyorum, ne de olsa para üstü vermek canını acıtacak.

Ne yapıcam, 3.dünya ülkesi tüketicisi olarak çıkıp gittim...

Hiç yorum yok: