11 Mart 2010 Perşembe

Bitirmenin benim için bir ütopyadan öteye gitmediği, ama işe bakınız ki, "ı don't know how, ı don't when, but something awful about to happen"* şeklinde ortaya çıkmak üzere olan romanımın sanırsam sonlarına geldim. Basılır mı, basılmaz mı onu bilemem(basılmazsa printout yaparım ciltletir kendim okurum dert değil), ama hayata benden dair bir iz bırakacağım için çok heyecanlıyım. Bu sebeplerden bir süredir blogumla ilgilenemedim. Sanırım bu durum bir müddet daha devam edecek. Benim sayfama girerek, görüşlerime değer verdiğini gösteren ve beni en basit tanımıyla mutlu eden okuyucularıma bu durumu bildirmeyi borç bilirim.

* Bu söz Donald Rummsfeld'e aittir. Şair burada "awful" sözüyle romana sesleniyor.

1 yorum:

benkendimfilim dedi ki...

hadi bakalım hayırlı olsun en kötü ben de okurum merak etme :)