
Şimdi diyeceksiniz ki "ulan 3.90'a yemek yiyorsun, yumul işte". Tamam haklısınız, zaten fazla üstelemedim de. Yalnız firma sorumlusuna son derece kibar bir biçimde "Bu mantıda hiç et yok" dedim. O da aynı kibarlık ve büyük bir hayretle "Öyle mi! Çok özür dileriz beyefendi ben hemen bunu tedarikçiye bildireyim" dedi. Peki daha sonra ne oldu... Ben tam çıkarken içeri giren çiftlerden biri mantı menü istedi, benim şikayetimle yakından ilgilenen sorumlu, "elbette" diyerek siparişi aldı. Hayır madem bende bilmiyordun öğrendin ve üzüldün, en azından yeni gelen müşteriye kibar bir dille mantının bir boka benzemediğini söyleyemez miydin be adam. Peki ben ne yaptım? Bu sorumsuzluğun üzerine içeri hışımla geri döndüm, sorumluya "ulan götveren benden özür dilediğin malı millete niye satıyon a.q." dedikten sonra kafayı koydum. Ağzı burnu kan içinde kaldı. Sonra kasayı aldım, kıçına soktum. Artık bundan sonra 3.90 ı tam olarak talep edeceğini zannediyorum, ne de olsa para üstü vermek canını acıtacak.
Ne yapıcam, 3.dünya ülkesi tüketicisi olarak çıkıp gittim...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder