23 Aralık 2008 Salı

Öyle Muhalefete Böyle Arıtman


Öyle garip bir siyasi ortama sahibiz ki, muhalefet neyi nasıl gündeme getireceğini şaşırmış durumda. Son olarak CHP milletvekili Arıtman'ın saçmalaması gündeme oturdu( bu zatı zaten bireysel silahlanmaya destek vermesi yüzünden hiç sevmedim). Neymiş, Cumhurbaşkanı Gül özür kampanyasına verdiği destek (aslında destek vermedi, "demokratik hak" dedi) nedeniyle kökü araştırılmalıymış, zira kendisi asıllı Ermeni olabilirmiş. Bu açıklama neresinden bakarsanız bakın, 65 üzeri IQ su olan biri tarafından yapılabilecek bir açıklama değil. "Ermeni olmak suç mu"yu şimdi sormuyorum. Öncelikle bu kadın, "sol" olduğunu idda eden bir partinin milletvekili. Bu dünya üzerinde Nasyonal Sosyalistler dışında, insanların etnik kökenini araştırmaya yönelen başka bir sol akım var mıdır? Bu sözü söyleyen insanı ihraç etmeyen CHP bir daha bu ülkede yaşayan Ermeni, Rum, Yahudi ve Kürtler'den oy isterken yüzü kızarmayacak mıdır?

Ya Gül'e ne demeli? Arıtman'a cevabı "benim ailem müslüman ve Türk'tür". Bu nasıl bir cevaptır? İşte şimdi soruyorum, "Ermeni olmak suç mudur da böyle bir cevap veriliyor". Sen bu ülkenin Cumhurbaşkanısın, böyle bir saçmalığa, bu ülkede yaşayan tüm insanları kucaklayacak bir cevap neden veremiyorsun?
Bu ülkede muhalefet, gerçekten "muhalefet" olsaydı, Hitler'in ruhunu huzura erdirecek türden saçmalıklar yerine, başka meselelerde tepkisi koyar, sesini yükseltirdi. Örnek mi istiyorsunuz. Yukarıdaki resime bakınız. "Şeytan icadı" diyerek 29 Ekim Cunhuriyet Bayramı törenlerinde bir kez dahi smokin giymemiş bir insanın, gelen İngiliz Kraliçesi olunca nasıl da inandıklarını bir kenara bıraktığının resmidir o. Yabancıya olan saygısının, kendi halkından önce geldiğinin de kanıtıdır. O yüzden Bekir Coşkun haklıdır "Gül benim Cumhurbaşkanım değil" derken, ama "CHP de benim muhalefetim değil" diye eklemesi gerekir (Kılıçdaroğlu'nu tenzih ederim).

Hiç yorum yok: